Midsommar!

Tänk att det är midsommarafton i morgon...



Här blir det fulla huset med vuxna o barn, det ska blir sååå trevligt! Har inhandlat all mat och ett nytt kubbspel (eftersom jag bara förlorade med det andra vi hade, det måste ha berott på spelet...)  Vi ska göra enliten midsommarstång med barnen, äta sill lunch, spela kubb, grilla och umgås!!! Trist är att min goa, goa vän o hennes familj inte kunde komma... Men så blir det ibland, vi får ta igen det en annan gång tjejen!!! :-)

Hua, har en hel del att fixa tills i morgon, men har tappat gnistan lite... Ska i allafall göra jordgubbstårtan och lägga köttet i marinad i kväll, sen struntar jag i resten. Det blir nog midsommar ändå... I år blir det en rosa gräddtårta! JAJAMENSAN, rosa ska den vara! Har lovat Ida en prinsesstårta, så det passar ju med rosa då.. :-)




En sak som jag funderar mycket på är hur vissa människor bara prioriterar sig själv framför sina barn hela tiden... När man är vuxen och förälder så borde väl barnen och familjen komma först? Men så tycker tydligen inte alla, deras intressen och behov är viktigare. Suck, att jag ens lägger energi på att fundera på sånt här, men det gör mig så ont när jag ser hur det fungerar för vissa...

Idag fick jag mitt vackra halsband! Tyvärr så är jag för stor runt halsen, så det var lite för kort, men det skulle Therese fixa till nästa vecka! :-)

Äntligen är vårablomlådor ute på gatan! Jag målade och skruvade reflexer igår så jag hade ont i armarna när jag la mig, men det var det värt, bara bilarna kör saktare förbi här!



Har bokat SPA idag!!! Kom på att jag har en ryggmassage innestående hos Maskrosen, så jag passade på att höra med en go vän om vi skulle SPA-a lite samtidigt. Så nästa fredag kl.18 lägger jag mig och får en skön massage! Sen ska vi relaxa och ladda batterierna! Det behöver vi verkligen!



Ha nu en riktigt TREVLIG MIDSOMMARAFTON, det tänker jag ha!!!

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta'

Du har så rätt ang intressen...fattar inte jag heller hur endel väljer sin hobby framför sin familj.

En annans hobby är mina barn, fattar inte att jag fått dem ännu.

Är så jävla kär i mina trollongar att det hälften vore friskt.

Fatta när jag sitter i Bons säng och läser för han och Freddie och helt plötsligt överöser Bon mig med pussar och kramar, det är lycka.

Ska bli skoj att höra vad han surrat om i flera månader den dagen han börjar prata riktigt.

Har också marinerat kött...=)



pöss!

2009-06-18 @ 21:36:21
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad vi ska ha skönt på fredag, längtar..

2009-06-21 @ 18:39:09
Postat av: Helena

Hoppas ni fick en riktigt härlig midsommarhelg.

/Hella

2009-06-22 @ 11:05:47
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0