Gårdagen...

...var sååå mysig!

Precis som de flesta dagar i mitt liv nu för tiden!
Tror att jag är väldigt påverkad av vad det är för väder...
När solen skiner, skiner jag, När det regnar, gråter jag...

Dagen spenderades ute på tomten, vi snickrade vidare på staketet, Ida badade i sin lilla pool, Elin mös på, åt mat, bajsade i massor, och flinade allt hon kunde! Hon är verkligen ett litet charmtroll, go o glad för jämnan!!!
Jag är så lycklig för våra underbara töser, är så tacksam att jag får vara mamma till dessa små underverk...

Över till Gatufesten... Jag har den turen i år att farmor & farfar Åke ska vara barnvakt till alla barnen på onsdan. Så jag och min goa, härliga, mycket betydelsefulla vän ska ner på stan och rocka loss till MUSIKPOLISEN! Det var inte igår jag lyssnade på dem, så det ska bli riktigt trevligt!!! Sen att de har en jäkligt snygg trummis gör ju inte saken sämre... ;-)

Igår var jag på SPA! Åhhh, vad det var underbart! Hade även bokat en ansiktsbehandling och ögonbrynsplockning, och det var precis vad jag behövde!!! Jag kom hem som en ny människa, alla dåliga energier hade jag spolat av mig i den Japanska tvagningen,och fyllt på med positiv energi, skulle verkligen behöva få göra sånt oftare!!! 

Idag fick vi besök av vår vän Larsa! Blev överraskad när han ringde på dörren, det var så kul att han kom o hälsade på!
Vi fikade o surrade lite om buggkursen som vi ska gå... På bröllopet bestämde vi nämligen i ett vagt ögonblick att vi skulle gå en bugg-kurs tillsammans i höst, och det skulle var sååå roligt, men vette tusan om ekonomin tillåter det... Får se hur det blir...  Vi bestämde i alla fall att det blir en kväll med "tärning" o vin i sommar, I Like!!!

I morgon är det Freddes första fotbollsmatch! Kan inte tänka mig nåt som skulle kunna hindra oss från att titta på den!!!
Batteriet till kameran är på laddning, vi  övar på hejjarramsor i massor, thi,hi...

Nästa helg döps vår lilla Elin!  Det ska bli så mysigt att träffas allihopa! Tårtorna är beställda, kakor o bullar ska bakas och på måndag ska jag beställa doprosen!
Tänk att hon redan blivit 5 månader!!! Vi var och köpte en matstol åt henne i veckan, nu sitter hon i den och äter mat och frukrpuree´r... Hm, snart är det moppe och falskleg oxå...

Den 10 juli har jag bjudit hem några goa scraptjejer på pysselkväll! Kände att det var dax att bjuda tillbaka för träffarna som jag varit på hos dem! Passar på att "fira" min födelsedag då oxå, har inte orkat göra det på några år pga graviditeter osv...
Längtar redan, hoppas vi får sol o värme!!!

Hövva, nu e jag trött, sov gott!

Ha en underbar söndag!!!

KRAM!





Kommentarer
Postat av: emma

Fyller du år den 10 juli? Då har jag min uppkörning=) Så då måste vi komma ihåg varann=)

2009-06-28 @ 10:13:30
URL: http://www.nogg.se/emmasomfan
Postat av: Helena

Ska nog troligast också gå på onsdag då en kollega bjudit in till förfest innan. "Vi gör så här" var kommentaren och förklaringen till inbjudan. Kändes liksom som det bara är att gå och vara glad då, hahaha

/Hella

2009-06-29 @ 07:44:50
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Malin

Det ska bli sååå roligt att komma och pyssla =D



Kram!

2009-06-29 @ 23:26:42
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Helena

Ser fram emot att få komma till dig och pyssla.

Det får gärna vara fint väder men inte så varmt som nu.

Nu orkar man knappt pyssla.

Kram vännen!

2009-07-02 @ 17:29:02
URL: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0