Du ska inte tro det blir soooommar...

... Skaré bli nån sommar eller??? Idag har det förståss varit varmt, men det har ju även regnat... Suck, nu får det banne mig ta o bli sommar, eller hur? Måste ju få pussas ute mycket när det är sommar!



Det har varit midsommar! Allt blev inte riktigt som vi tänkt oss, men på nåt sätt så blev det bra ändå! Några gäster som skulle komma, kom inte men andra som inte skulle komma dök upp...Ja,ja, det är ju sånt som händer... 
Det blev det traditionella sill-lunchen, med en liiiten nubbe, men hövva va styggt det var... :-)
Sen gick vi ut och gjorde en midsommarstång, och herre gud vad snygg den blev!!! Den ser ut som att vi glömt halva stången, ha,ha... Men den blev så här kort... Har inget bra kort på Fredde, för han skulle INTE vara med på bild... Nähä...

       

På kvällen grillade vi, men det blev ingen kubbturnering tyvärr. (Jag laddar inför nästa år i stället! ) Stefan o Jenny sov över, och när de var på väg att åka hem på lördag e.m. så bestämdes det att de skulle komma tillbaka på kvällen o sjunga kareoke och dricka vin med oss. Mamsen tog hand om flickorna så det var skönt! Stefan, Jenny och Jimmy dök upp och så gjorde vi en pizza som vi smaskade på innan det var dax att sjööönga! Precis som alltid så är det roligast när man borde gå och sova, och det gjorde jag faktiskt! Det var ganska hård konkurrans om micken, jag tror inte att Thomas & Stefan tyckte att det gjorde nåt att jag la mig...

   

Igår slöade vi mest, sen tog vi en prommis på kvällskvisten. På hemvägen hyrde vi en film sen la vi oss i soffan och bara mös! Gud vad skönt det var! Så summa summarum så har helgen varit riktigt bra måste jag säga!

Idag har vi haft en stan-dag, Thomas, jag och Elin. Jag hämtade mina nya linser, Thomas var på musikbörsen, vi hämtade ut Ida´s vaccin, åt lunch, sen strosade vi i affärer. Jag gjorde några fynd för ovanlighetens skull! Köpte duschcreme och bodylotion på Bodyshop, där var det rea, så jag tror det blir en repa där i morgon oxå!

Ikväll har har jag hunnit scrappa lite! Kände verkligen för att scrappa i kväll så det var så kul att sätta igång. Det blev ett beställningskort och så gjorde jag ett kort bara för att... Gjorde det i brunt.

 

Elin växer så det knakar! Hon vill gärna sitta själv nu och vara med på allt som händer, så vi måste på IKEA och köpa en egen stol åt henne! En dag fick hon smaka lite majskrok, och det var sååå gott!!!

   * Mammas lill-prinsessa *

Hörrni, ni som läser min blogg, kan ni inte ta och kommentera lite mer??? Det skulle va kul att få veta vilka det är som följer min blogg tycker jag...

KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt att ni hade en trevlig midsommarhelg!

/Hella

2009-06-23 @ 08:16:15
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Jenna.

Hihi tack för i helgen även om det vart lite smått hysteriskt vissa stunder(tex midsommarafton)!!!Haft riktigt mysigt!!Ja stefan och thomas skulle nog inte märka om det smällde en bomb ens när dom satt igång S Tycker bägge borde söka jobbet istället för anders lundin på allsång på skansen :-D

2009-06-23 @ 10:07:11
Postat av: Malin

Jag ska bli bättre på att kommentera!! lovar Jag är så dålig på att lämna kommentarer ju!

Ljuvliga kort du har fåt till=) Mysig midsommar och karaokekväll såg det ut att vara!



Kram

2009-06-23 @ 15:48:06
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: margona

JAG LÄSER;)

2009-07-03 @ 00:56:00
URL: http://annamargonarensbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0