Hemma igen...

Då är vi åter hemma i Sundsvall efter 5 underbara dagar i Gävle hos farfar och farmor Ewa!!! Vi har verkligen haft toppendagar, toppenkvällar, god mat, utflykter till Valbo köpcenter och Furuvik, spelat spel och sooovit!!! Fattar ni hur skönt det var att få sova ut ordentligt! Tack underbara ni för ALLT!!!

       

Annars är det full huggning här hemma, dagarna går så fort, dygnen skulle ha fler timmar... Ida blir så stor, så stor, pratar och sjunger, kan själv, vet själv... Puh...
Var och köpte en kaffeservice åt henne häromdan, för när vi var i Gävle så lekte hon med en sån och "kokade kaffe" heeela tiden! Det gör hon här nu oxå,och leker med sitt lilla kök som hon fick i julklapp. Vi har bestämt oss för att göra i ordning gästrummet till henne, så hon kan ha sina leksaker där inne. Och så kan Elin flytta in i Ida´s rum, hon sover ju så bra hela nätterna, så det blir bra tror jag! :-)

Vi har ÄNTLIGEN tagit tag i och planerat vår kusinträff som vi pratat om så länge! Den 8 augusti blir den av här hemma, alla vi kusiner på mammas sida, med respektive och barn! Vi blir 23 st. om alla kommer, och det hoppas jag verkligen!!! Ser fram emot att umgås med alla och ha lite kul!
 
Har haft en supermysig kväll i kväll med 7 underbara tjejer, vi har grillat, druckit vin, spelat tärning och skrattat. Prinsen är i Ljusdal och rockar i kväll, saknar honom när han inte är hemma... <3 Tänker på hur livet kan vara ibland, jag som inte skulle kunna få barn, hade bestämt mig för att vara singel, och så blir det så här bra... :-) Tack min älskade man för att du finns för mig!!!

I morgon får vi besök av min goaste Jeanette och hennes lilla Alva. Vi träffas ju som sagt inte så ofta, så det ska bli riktigt mysigt!!! Önskar vi kunde ses oftare, men tiden räcker ju som sagt inte till allt man vill... Ibland skulle man nog behöva nån som planerade och fixade så att man hann med allt man vill göra... :-)

Ha en underbar söndag!

KRAM!



 

Kommentarer
Postat av: Helena

Brukar du ta någon kvällspromenad förresten?

/Hella

2009-08-03 @ 15:00:44
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0