Dop!

Så är vår ♥ ÄLSKADE♥  lilla Elin döpt!



Vi hade ett litet, men mysigt dop i lördags, massor av gott fika (♥ har turen att ha en underbar mamma och två underbara svärmödrar som tycker om att baka♥ ) ( svärmödrarna är Thomas mamma och hans pappas fru Ewa... Förklarar detta eftersom många undrat hur jag kan ha två svärmödrar...) och strålande väder!!! Känner att det var helt rätt beslut att ha ett litet dop denna gång, det blev för mycket förra gången... Lilla Elin skötte sig utmärkt, hon kikade runt på vilka som satt i bänkarna, sen somnade hon gott i min famn, thi,hi... Tomas Lindström sjöng vackert för oss, så jag fick tänka på regnväder och andra tråkigheter för att inte börja gråta...

 

Ikväll har Jenny & Stefan och barnen varit här. Jenny har hjälpt mig att göra slingor, och det blev jättebra!!! Tack gumman, du är så duktig!!! Det blev en oplanerad, spontan middag, TACOS, mums va gott, och va skönt det är när allt inte behöver vara så jäkla planerat jämt... Sen fikade vi kaffe och åt jordgubbar o grädde, gött!!

Ida är hos mormor och morfar ett par dar. Jag håller på att gå under av trötthet igen när jag aldrig får sova en hel natt, så nu ska jag passa på. Trodde jag skulle få sova ut i morse när Elin vaknade, men Thomas tyckte att han behövde få sova ut, så det var bara att kliva upp... Ja, ja, man kanske vänjer sig att sova lite nån gång... ;-)

Var in på Claes Ohlsson igår. Jag skulle "bara" köpa akvarellpapper... Kom ut med papret, jaaarå,  en ny pool till ungarna, ett fotbollsmål till Fredde, en pippi-väska till Ida och en skäggtrimmer till Thomas... Det där "bara" är ett eländigt ord tycker jag...
Thomas har sparat ut skägg o musche, (stavas det så???) och han är sååå fin i det!

Lägger ut en bild eller två på MUSIKPOLISEN från gatufesten, blev ju inte det i GF;s inlägget...

 

I söndags var vi på kalas hos fam. Hellberg/Ahlmqvist. Noelle fyllde fyra år! Vi fick mat o gott fika, barnen badade och lekte, och vips så var klockan nästan sju! Tiden går fort när man har roligt! På torsdag blir det kalas här hemma, för ♥ JAG FYLLER ÅR♥ !!! Jag förväntar mig massor med gratulationer, sms, presenter osv!!! NÄRÅ, skojja bara! Blir inget stort kalas utan de närmsta sörjande kommer hit bara...
På söndag blir det nästa födelsedagskalas hos fam. Sjöbom. Då är det Josefin som fyller 4år. Ska ut på stan och köpa present till henne i morgon!

Längtar till på fredag då det kommer några goa tjejer och äter lite gott , dricker lite vin och pysslar med mig!!! Har några kort jag ska göra så det ska bli sååå mysigt! Hoppas bara det blir varmt ute så vi kan sitta på altanen!

Min älskade lilla dotter ligger och snusar i sin vagn, och min älskade man ligger och snarkar i soffan... Själv ska jag blogga runt lite nu innan jag kryper ner och sooover!!!

Ha det underbart!

KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0