Uppdatering!

Så har vi äntligen fått ordning på datorn igen! Efter många turer för att byta grafikkort som var fel eller inte passade av andra orsaker så fungerar datorn igen!!! :-)

Allt rullar väl på som vanligt här, är det inte det ena så är det nåt annat som trilskas med min graviditet... Just nu är det mina JÄKLA hemmorojjder! Nä, jag skäms inte ett dugg för att berätta om dem, jag lider så jag håller på att gå åt! Jag skulle hellre föda barn varje dag än att ha dem, jag kan knappt sitta!!! :-(
Men,men fick vetea idag att jag kan räkna med att ha dem till bäbisen vill komma ut... Kom nu älskade unge, mamma & pappa längtar efter dig!

Har hunnit pyssla en del under helgen o veckan. Några små påsar som  jag tänkte ge bort på alla hjärtans dag, och jag testade att göra en vällingburk! Jag blev faktiskt nöjd, blir bara lite less på att jag fastnat på rosa, tycker det är jättekul att scrappa med rosa!!! Tycker det är skitkul att scrappa överhuvettaget, önskar det fanns mer tid o ork o pengar så jag kunde handla bra saker man behöver när man pysslar... -Snart scrappar du väl dasspapret oxå! Kommenterade min älskade härom dan... Ja, kunde jag skulle jag nog prova det med om jag kunde, thi,hi...

 

Oxå har jag faktiskt blivit ombedd att göra ett grattiskort till en kille som fyller år... :-)
Så här blev det...



Vår lillfia ska få börja gå på dagis mån-fre fr.o.m denna vecka. Jag pratade med underbara Camilla, och vi tror att det kan vara bra för henne att vara där mer, hon trivs ju bra och blir ju mer aktiverad där än här hemma med mig som knappt kan vara uppe med henne. Hon är så duktig som klarar så mycket själv fast hon är så liten, jag har så dåligt samvete för att jag inte kan bära henne eller greja på med henne  som jag skulle vilja... Men vi har hittat en favvosyssla, vi ligger i soffan o läser böcker. Jag får läsa samma bok om o om igen, hon lessnar aldrig!
Inte på att prata heller! Hon bubblar ur sig nya ord heeela tiden! Tå, ee, ya (två, tre,fyra) maa (mjau) bu, titta mamma, sova tytte, ja, listan kan göras lång...

Nä, nu är orken slut o rumpen behöver vila, men det blev en liten uppdatering i allafall!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Tänker på dej och allihop varje dag...........

Många goda tankar...., kraft och känsla........

Keep swinging, scrappa måste vara bra för själen....

Så vackert och fint ju gör....

Krama alla.

Ewa



2009-01-14 @ 21:06:45
Postat av: eyovine/Maja

Så söta påsar och härligt kort! Lider med dig... hoppas du snart får se ditt underverk!



Kram Maja

2009-01-16 @ 09:21:23
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: Lotta

Tja!

Jag kommer inte till det där partyt.

Hoppas bebben kommer när hon är färdig!

Kram!

2009-01-16 @ 20:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0