Upp & ner, ner & upp...

Börjar med att tacka Malin för den fina awarden jag fått i hennes blogg! Tack!!!   :-)
Vill även tacka Maja för din kommentar, jag får inte till det när jag ska kommentera i din blogg, men du vet att jag är imponerad av ditt skapande och kollar din blogg ofta!!!

Thi,hi, vilken händelserik dag vi hade igår, Ida & jag! Efter att inte ha sovit många timmar så vaknar jag av Ida´s finger i min näsa, o hennes underbara leende sägandes: -Mammaaaaaa!  Vi klev upp och gjorde oss klara, så åkte vi till Chatrine & MIa och hälsade på och fikade världens godaste kaka, mums!. Det var roligt att äntligen ses igen, Ida kände sig precis som hemma, rev o slet i allt, gick i skåp och hittade prylar överallt, puh, man kan inte sitta still många sekunder när hon är med nu...

 

Mamsen ringde och frågade om vi ville bli bjudna på resturang på kvällen. OM vi ville! Kan ju tänka mig att det lär blir det sista resturangbesöket på väldigt länge för mig... Så när Ida sovit middag så for vi ut och hämtade upp dem, o åkte vidare till The restaurante... På vägen dit blev jag uppringd av en människa som jag ALDRIG i hela mitt liv, trodde skulle ringa till mig... Jag lyssnade ett tag, men som tur var så var vi nästan framme så det blev ett kort samtal. Jag kände mig väldigt ställd efteråt, och undrar hur vissa är funtade...

Jag hade planerat en tidig kväll ,men så blev det inte, pratade med en ledsen vän i telefon till kl. 02, sen låg jag och funderade på saker jag inte kan göra nåt åt ändå till kl. 04 ung... Puh, jag vet att jag måste sluta ta på mig andras bekymmer, men det är svårt...  Men det blev några timmars sömn i allafall, vaknade 9 av att prinsen ringde o skulle höra hur läget var... grrr...

Har hunnit / kunnat suttit och scrappa lite... Det blev ett litet "provkort" med några små söta dekorationer jag köpt från www.scrappers.se och så har jag provat på embossing, jättekulkul, men lite svårt att få till det bra...



I kväll har mamma o pappa varit här och härjat med Ida medan jag varit på en mycket trevlig pysselkväll hos Malin. Det är så kul att träffa såna kanontjejer, man får mycket inspiration! Synd bara att jag känner mig som en flodhäst, en gnällspik som har ont överallt...

Så nu ska jag lägga mig i soffan och vila min onda kropp och vänta tills min kärlek kommer hem, han har varit i fjällvärlden och rockat i helgen och jag har  saknat honom sååå mycket!!!

Ciao!!!

Kommentarer
Postat av: eyovine/Maja

Tack för senast =)... hoppas du och magen mår bra. Här är länken till tidningen..



http://tidning.alltomscrap.se/



Syns den 31 ;-)



Kramen

2009-01-19 @ 09:49:53
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: Helena

Ja, det är trevligt med scrapträffarna hos Malin. Önskar jag kunde gå på nästa hos Maja. Men det får bli någon annan gång. Ha det bra

/Helena

2009-01-19 @ 10:34:10
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0