Gårdagen.

Vilken skön dag och kväll jag hade igår! Vaknade av mig själv, låg o läste i min aldrig sinande hög med begangnagde skvallertidningar, sen framkallade jag lite kort åt min mor, så for vi och hälsade på moster och surrade med Alex & Mickis en stund!

Det var lugnt i magen hela dagen, men det känns lite oroligt på nåt sätt, det är svårt att förklara hur! 
 På kvällen plockade jag ihop mina pysselsaker och åkte bort till Malin på pysselkväll. Åh, vad skönt det var att bara surra tjej-snack och pyssla på utan att behöva känna sig stressad! Jag hade lite ont emellanåt, men det var ingen fara!
Så här blev resultatet av mitt födelsedagskort! Tack för tips o ide´er tjejer!!!



Alla sover här i huset, så jag ska oxå gå och lägga mig en stund, jag mår fruktansvärt illa idag! Kräktes i natt, blä!!! Kanske är det av att jag har ont, jag vet inte???

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ciao, är det trettondagsafton på måndag? Isfall är vi inte hemma. Men resten av veckan ska vi va det..=)

Kram!

2009-01-03 @ 21:33:55
Postat av: Malin

Å vad snyggt det blev!!

Jag har varit på pysselkväll hos Helena ikväll =) bara hon och jag, 2 galna bulldoggar, en tokig katt och en massa pyssel =D Fast vi höll bara på i 3½ timme...Kortet jag började på igår hann inte bli klart ikväll heller skandal ;P Jag skickar lite länkar med mailen imorgon! Nu ska jag försöka söva Max som är tvärpigg!



Kram

2009-01-04 @ 00:22:36
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: jenny

hello gumman. tack för utmärkelsen. men jag känner ju nästan ingen som bloggar så hur ska jag kunna ge utmärkelser. kram kram jenny

Postat av: Lotta

tis-sön går fint denna vecka för oss.

Kram!

2009-01-04 @ 18:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0