Väntar...

Sitter här o väntar på att Ida ska somna så jag kan gå o ta en dusch. Som vanligt däckade jag i soffan igår, när Thomas slog på Arn-filmen... Jag är sååå jäkla tråkig, men vad ska jag göra?

Elin har haft ont i magen i natt, gråtit o pruppat som bara den. Så det har inte blivit många timmars sömn i natt heller. Undrar om jag ätit nåt olämpligt, men kan inte komma på vad... Lillstackarn mammas...

Det här kortet har jag gjort till en kompis som kommer o hälsar på idag. Hoppas inte att hon hinner kolla min blogg innan hon åker hit bara... Blev faktiskt nöjd med kortet!



Var på prematuren och lämnade min första mjölkleverans igår. Det hade blivit  2 liter nästan! De tyckte jag lämnade så mycket mjölk, så jag fick dubbelt så många mjölkbägare med mig hem... Helt otroligt hur ens kropp fungerar egentligen! Fast man har några kilon för mycket så ska man nog vara nöjd ändå... ;-)

Nu tror jag att bägge barnen sover, så jag ska smyga upp...

KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0