Hittade hos Lotta...

Hur träffades ni? Genom NK
Hur länge har ni varit tillsammans? 4år
Är ni förlovade? Japp, och gifta
Bor ni ihop?  Ja, i ett litet hus
Har ni barn? Japp, 2 underbara döttrar!
Har båda körkort? Ja
Kommer du ihåg er första kyss? Absolut!
Vem sa "jag älskar dig" först? Hm... Det var nog Thomas.
Vem är äldst? Thomas
Vilka stjärntecken är ni? Jag är kräfta och Thomas är tvilling tror jag :-s
Vem är längst? Thomas
Vem sjunger bäst? Thomas!
Håller ni varandra i handen på stan? Ja, om vi har möjlighet
Vad har ni gemensamt? Att vi älskar varandra mest i hela världen...
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Näjj!
Har ni nån speciell låt? Mm, jag i allafall, men frågan är om Thomas vet det...
Har ni stora framtidsplaner? Självklart!
Har ni gråtit i varandras armar? Japp.
Har ni varit utomlands tillsammans? Ja
Vilket är ert bästa minne? När vi fick veta att Ida fanns i min mage!
Vem lagar bäst mat? JAG!!!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Thomas tittar på tv, och jag sover i soffan, Zzzz...
Ger ni alltid varann en puss när ni ses? Ja
Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades? Njäe, Thomas på Alnö, och jag i Midälva
Blir du lätt svartsjuk? Näe
Brukar ni bråka? Ja, jag bråkar på Thomas jämt, thi,hi...
Ringer eller sms:ar ni mest? Jag sms;ar och Thomas ringer

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kikar förbi o lämnar ett litet avtryck innan jag tassar vidare =)



Jättefina barn du har!



Trevlig helg!

2009-02-13 @ 17:39:07
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0