Alla hjärtans dag!!!

En stooor kram till alla på ALLA HJÄRTANS DAG!!!



I dag var vi ensamma hemma, Elin o jag. Fredde var hos farmor, Ida var hos mormor, och Thomas var i studion o spelade in. Så vi passade på att åka och storhandla och sen tog vi en härlig promenad i den sköna solen! Sen gjorde vi inte så mycket mer, vi mös o vilade tillsammans i soffan. Elin är en riktig myspropp, vill gärna ligga nära, helst med bröstvårtan lite i mungipan, då sover hon som bäst!

Så har vi sett på melodifestivalen och vad ska man säga... Ja, Heat var väl bra, men sen då??? Uäähhhh, vad har hänt med melodifestivalen egentligen?

Jag fick så söta chokladaskar av Thomas idag! Han vet vad jag vill ha han... Vad han fick av mig vågar jag inte skriva här, men det kommer att bli en användbar present kan jag lova, thi,hi...

Nu ska jag ta mig en lååång och vaaarm dusch, sen ska jag krypa ner i min sköööna säng! Hoppas innerligt att morgondagen blir lika solig som idag, då ska jag ta med mig tjejerna på en långprommis! Behöver komma igång o röra på fläsket nu efter dessa m¨nader av stillasittande... ;-)

Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ingen sol idag men det är åtminstonde inte så kallt.

Ha en skön söndag vännen!

Kram

2009-02-15 @ 12:06:39
URL: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0