Nobel... öl!!!


Japp!
 
Jag sitter och njuter av en kall Nobel-öl!!!
Vet inte hur man "firar" Nobel-dagen, så jag gör det på mitt eget sätt...
Är så skittråkig att jag köper BRIGHT, men jag gillar dem faktiskt!

Har haft en fullspäckad dag,
slutade jobbba halv nio i morse,
kom hem halv 7  i kväll och trodde jag skulle kunna koppla av då...

NÄE!!!

Ida var grinigare än grinigast,
Så var det att torka golven,
Plocka saker,
pottor fram, blöjor av,
vatten hit, vatten dit,
tele ringer,
var är tuttarna, 
vill ha välling,
måste kissa,
puss älskling, bye,bye,
läsa boken, 10 gånger,
Ida fäller omkull Elin,
gråt, gråt, gråt,
försöker trösta,
gråter en gråter bägge,
sjunger, dansar,
glass, JAAA!!!
Hjärtinfarkt snart???
Kan hända...

=)

Dagrens meny:

Frukost: 2 Fiber+ med ost & skinka
Lunch: kycklingfile´m. fetaostsallad, kaffe i massor!!!
Middag: Kyckling m. bacon, Ajvar, svarta oliver, coctailtomater och grädde.

Från och med nu så gör jag inga kort/scrap-beställningar på krita!
Nu har det hänt allt för många gånger att folk glömt att betala,
eller inte hämtat saker de beställt...

=(

Imorse när jag kom hem från jobbet satt Ida på toa
med en tampong i handen...
-Mamma, hjälpa mig med tampongen i rumpan!
Fattar ni att jag inte ens får vara ifred på toa? =)
Lillgumman ska vara med, jämt,jämt!!!

Äntligen är vår minisemester färdigbokad!!!
Det blir 2 nätter på hotell Amaranten,
middag på Golden Hits,
åsså ett litet besök på syrrans grav förståss...
Miss her like crazy!!!
Farfar & farmor Ewa ska  ha barnen, me like!!!

=)

Ha det gott!

 KRAM!!!










Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja man kan ju inte annat än skratta,men det ska ju läras i tid=)

Vad mysigt det låter,vill oxå åka härifrån ett tag,ha det jätteskönt;-)

Kram

2009-12-11 @ 09:07:01
URL: http://jeslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0