HippHippHurra!!!

Idag är det svärfars födelsedag!!!

Grattis i massor!!!

Och igår var det min lilla mamsen som fyllde år!
Jag och flickorna åkte dit när Ida kom hem från dagis,
och vi blev bjudna på ett riktigt kalas med mat, tårta, godis,
kaffe, kakor... Mums!!!

 

Blev så inspirerad av Helenas fina chokladask,
så jag tvungen att göra en oxå...
Förlåt, jag har härmats bra mycket,
men jag tyckte den var sååå fin!!!
Mormor & morfar ska få den på julafton!



Gjorde en GodJul-tag i stället för en etikett
till en go tjej som ska få paket...

Måste få visa en bild på min lilla kompis
som Jessica och jag pysslade ihop för ett tag sen,
tycker han posar så fint framför kameran...

=)

I går skulle jag åka och städa...
Thomas skulle skjutsa Ida på dagis,
men han kom in
 och bad att jag skulle hjälpa honom att skotta.
Trodde inte det var sant när jag kollade ut!!!

   

Vinter och snö i all ära,
men inte de här mängderna!!!
Ja,ja, jag kom iväg och städade i allafall,
och gården blev skottad!!!

Åsså till veckans vikt...

+-0

Ja, vad säger man...
Har man fuskat så har man, bara mitt eget fel!!!

(jävla kolapraliner, jävla öl, jävla tårta)

NYTT ÅR, NYA TAG!!!

Nu önskar jag alla en

RIKTIGT GOD JUL!!!

Det tänker jag ha,
fast julen kommer att kännas mycket knepig i år...
Vissa saker har lixom förändrats,
äscha, jag kan inte förklara här och nu,
det kommer senare,
nästa år!!!

KRAM!!!




 


Kommentarer
Postat av: Jessica

God jul och gott nytt år och vikten tar vi tag i nästa år;-)



Kram

2009-12-23 @ 09:25:17
URL: http://jeslan.blogg.se/
Postat av: Lotta

GOD JUL!!

Tänk på att det är inte det man äter mellan jul och nyår som man blir tjock av utan det man äter mellan nyår och jul.



Krama sötisarna från oss!

2009-12-23 @ 21:00:17
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0