2-åring uthyres...

Minst 1 vecka,
mat & kläder ingår,
Ok, jag skickar med blöjor oxå...

Ring: 070-*******

-------------------------------------------

Ha,ha, vilken hemsk mamma jag är,
men så känns det just nu...
Ida är inne i en trotsperiod nu,
och hon är sååå jobbig!!!!

Vill inte,
kan inte,
ska inte sova,
ska inte äta,
ska inte klä på  sig,
Fixa välling,
fixa tuttar,
slåss,
skriker...

Men det går över, jag vet,
det är värst de 18 första åren...
;-)

Veckans vikt:

-0.9 kg

*Weeeeiiiihhhhh*

Känns så skönt att vara igång!!!

Dagens meny:

Frukost: 2 WasaFiber+ m. ost & skinka
Lunch: Korv & blomkålsmos, tomat
Middag: Ugnsfalu m. kokt broccoli

***********

Elin tror oxå att hon är stor,
hon vill stå hela tiden.
Så ramlar hon omkull,
så hon har blåmärken i hela pannan lillhjärtat...

Ida hade bakat pepparkakor på dagis idag!
det luktade så gott när jag öppnade dörren där,
jag fick julstämning i kroppen!!!
Så ikväll ska vi baka lussekatter,
Thomas & jag & barnen.
Ska slå på lite julmusik och värma lite glögg oxå,
för att öka julstämningen ännu mer...
Köpte en flaska rose´glögg,
ska bli spännande att prova!

Snart är vår miniresa färdigplanerad!!!
Det är bara barnvakt och själva bokandet som är kvar,
sen kan vi åka iväg och ha en mysig vuxenhelg,
bara Thomas & jag!
Det ska bli sååå skönt!!!

Kram!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Säg till om du behöver barnvakt! Jag är helt ledig till typ 18 januari då skolan börjar så just nu har jag all tid i världen :)

2009-12-08 @ 23:44:57
Postat av: Jessica

Alla vill vi hyra ut eller sälja barnen minst en gång i månaden=) Den som säger annat ljuger haha

2009-12-09 @ 07:06:00
URL: http://jeslan.blogg.se/
Postat av: Annelie

Tack Helena!

Hör av mig snaaart! ;-)

Men Jessica, tänk på alla perfekta mammor som ALDRIG har några problem med sina perfekta små barn... Vem försöker de att lura??? =)

2009-12-09 @ 09:00:55
Postat av: Jessica

Sig själva helt klart mohahaha=)

2009-12-09 @ 09:30:54
Postat av: Anonym

Hör hemma har du en till som säger NEJ till allt suck...

Vad duktig du är! Kör du GI? Blomkålsmoset är så gott!!



KRam!

2009-12-09 @ 16:37:31
Postat av: Annelie

Vem är det som är en "nejare" då? =)

Nja, en kombination av GI och stenålderkost.

Funkar bra, många goda recept!!!



2009-12-09 @ 22:50:29
Postat av: Lotta

Bon tyckte Freddie var jobbig och drog han under trappen när Freddie gick i gåstolen. Lämna han där under och sa sådärja!

2009-12-10 @ 21:43:46
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Malin/majamelon

Det är jag som har Nejjaren ;P Konstigt nog så sparas aldrig mitt namn och adress på just din sida haha =D



Kram!

2009-12-12 @ 00:03:10
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0