Lördag = slödag...

Hade en jättemysig pysselkväll igår!!! Vi började med att käka en god tonfisksallad, sen satte vi fart! Var riktigt i form, gjorde äntligen klart Jennys vällingburk (hoppas du blir nöjd gumman), 2 kort och en presentask! Var in på landstoken och beställde en lövstans oxå. Tänkte inte handla nåt innan mässan i H-sand, men det blir ju inte alltid som man tänkt sig, eller hur???

 

 

 

 

 


 


Elin ligger på golvet och sparkar för fullt! Hon har blivit så "med" sista dagarna, hon surrar och skrattar och skriker så mycket hon bara kan... :-)
I eftermiddag ska vi på middag hos mamma, jag funderar på om jag ska ta en prommis dit. Thomas ska på fotbollscup med Fredde och vi har bara en bil just för tillfället... Lämnade in golfen på Speedline för att justera torkarna nu. Blir så less när man frågar folk om hjälp och de svara att det inte är nååå problem!!! Sen händer det inte ett jäkla skit... Ja,ja, nu blir det gjort i allafall, än om något dyrare än vad vi räknat med...

Imorgon ska jag på arbetsintervju. Blev uppringd av en väninna till mamma som tipsade om ett jobb som pers. ass, och jag ringde direkt! Hoppas verkligen att jag får det, det skulle vara så skönt att komma ut och jobba lite!
På morgonen ska vi ge oss ut i skogen på kantarelljakt. Jag har ju inte riktigt näsa för att hitta svamp, men det är värt ett försök i alla fall! Det är ju så gott att gräddstuva kantareller till en köttskiva!!!


Prinsen var och rockade på stadshuset igår. Få se om jag har möjlighet att gå o titta på dem nästa gång de spelar där, skulle va kul att höra hur de låter när de tagit in en till kille ibandet. På tal om musik så satt vi och lyssnade på gamla idoler igår när vi pysslade igår, ha,ha, det var riktigt roligt att märka att man kom ihåg många texter fortfarande...

Nu ska jag ta mig en dusch innan jag väcker min prins!
Ha en underbar dag , det ska jag ha!!!

KRAM!!!








 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0