Lite pirrigt...

...är det allt. Ska snart åka iväg på en arbetsintervju. Det skulle vara sååå roligt att få komma ut och jobba lite!!!
Tror att jag skulle bli en roligare fru och mamma om jag fick upp självkänslan lite...

Skulle ha varit ute i skogen idag och letat kantareller, men jag orkade verkligen inte! Jag har ont i halsen och huvet hela tiden, men det verkar inte bryta ut riktigt... Thomas är förkyld, likaså Ida. Fredde är frisk och Elin börjar bli snuvig. Så vi lär väl smitta varandra runt, runt...

Vi var ute och försökte röja lite på tomten i stället. Thomas klippte gräs och jag plockade ihop pooler, leksaker och plockade lite vinbär. Sen gick jag och Ida in och bakade en vinbärskaka, den blev jättegod!!!

 

Igår var vi på middag hos mormor. Ida var redan där så Elin och jag tog en prommis dit. Vi stannade till i Birsta och hämtade Thomas klocka, och så blev det ett litet stopp på panduro... Hittade små dekorationsringar, lite band och söta små hjärtformade askar jag tänkte altra. :-)
Thomas o Fredde hade varit på fotbollscup hela dan, så de kom senare.


* Vart tog vägen vägen??? *

   

  

Idag fick Elin tag på tallriken när vi satt och åt lunch. Vips hade hon stoppat ner händerna i maten och började skyffla in i munnen... Hon var riktigt duktig för att det var första gången, så hon fick hålla på. Det var lite att städa på golvet efteråt, men det var det värt!!!

I morgon ska Ida och jag gå och klippa oss. Vi får se om Cattis lyckas bättre än mig, för hon vägrar sitta still när jag har försökt klippa henne. Har till och med mutat henne med glass, men den räckte inte längre än till att jag han klippa halva huvet bara... Suck...

Nästa lördag är det minimässa i H-sand. Vi är ett gäng tjejer som ska åka upp och shoppa lite, sååå kul!!! Är lite sugen att köpa en spellbinder, få se om de har nån där. Få se om jag kommer hem i tid i kväll om jag hinner scrappa lite...

Nu ska jag göra mig klar och åka, jag lägger upp lite foton i kväll!

KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0