Jomenvisst!

Nu har jag äntligen bestämt mig!!!
Efter mycket velande hit o dit, magont och sömnlösa nätter så har jag bestämt mig för att köpa en ny digital systemkamera!!!
Har egentligen inte råd, nä,  men gör jag det inte nu kommer det aldrig att bli av...
Vår familj får leva på bröd och vatten några månader, jaaaadå, det går så bra så... ;-)
Har försökt få lite tips och råd om kameror men det har varit glest gensvar, så jag ger mig ut till Birsta utan förutsättningar idag, så får vi se vad jag kommer hem med. Det jag vet är att jag vill ha en Canon-kamera...

Nu bliré en snabbdusch medan flickorna ligger snällt och tittar på tv.

Återkommer senare med vad det blev för kamera, och hoppas att jag får till det här med hårddisken så jag kan lägga över några foton snart...

KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gå in till Christer på Fotocupolen... Han är duktig han...



Ha det gott!

2009-08-13 @ 11:18:10
URL: http://gevalium.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh så skoj. Skulle ha vilja ha en riktig kamera

/Hella

2009-08-14 @ 07:31:29
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0