Scrapping!!!

Hann nästan inte hem från Malin förrens jag satte händerna i kortet jag började med i lördags! Var en sväng till henne och hämtade lite nytt roligt pyssel, blommor, och liquid pearls... Blev inte så väldans nöjd med korten, och att få till pärlor var svårare än jag trodde, men det blev kort i alla fall. Hann även med ett kort som går i grönt...

 

Nu ska jag ta mej en välförtjänt dusch medan Thomas åker och hämtar Ida. Jag längtar efter henne jätte-mycket nu!!! I morgon är det dagis, har bytt dag åt henne så jag kan gå och klippa mig i lugn o ro i morgon. Så får hon vara ledig på tordag i stället.

Ha de´!



Kommentarer
Postat av: Ulrika

TACK för dina fina ord om min lilla kisses bortgång!



Kram

2009-04-27 @ 14:14:02
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0