Mmm... Marabou!

I dag har jag varit sååå sugen på choklad så jag höll på att bli galen! Jag hade kunnat göra precis vad som helst för en bit choklad!!! Gissa om min lycka var total när jag råkade hitta en Marabou chokladkaka i skåpet... :-) Men... asså... en liten bit var det ja, hm...... Helt plötsligt var allt slut... Fattar inte hur det gick till? Men jag var nöjd och glad!!!

 Mmmm...

Tog en prommis i regnet till dagis i morse. Typiskt att det ska regna när man är utan bil. Thomas är och hjälper sin pappa att flytta idag. Han ska flytta ner till Gävle, så det kommer att dröja innan T är hemma igen... Efter prommisen blev det klippning, nu kötade jag av en rejäl bit av håret och luggen, så skönt! Mitt på dan så kom Ulrika och Molly  och hälsade på. Det var så kul att träffa dem, det var så länge sen sist! Vi lunchade kycklingwok och surrade, och prommade sen och hämtade hem Ida. Hon är ju som sagt en bestämd liten dam som verkligen vet vad hon vill nu för tiden! Kan själv, ska inte, vill inte, NEJ!!! Puh, ibland blir jag alldeles slut...

På eftermiddan dök mamma och pappa upp. Jag passade på att hoppa in i duschen, sen åkte jag och handlade mat... Alldeles ensam... LYX!!! Ida hade badat när jag kom hem, men hon hade lyckats få tag på barnoljan, så hon såg ut som att hon inte hade tvättat håret på flera veckor... Så det blev ett till bad för henne, och en rejäl hårtvätt!

Nu sover bägge töserna, och jag är på väg i säng snart oxå. Jag älskar verkligen min säng! Kanske beror det på sömnbristen att jag uppskattar min säng så väldigt, jag tycker det är sååå skönt att krypa ner och bara vara...

Nu blir det en liten bloggrunda, har lagt ner några trista bloggar som inte är nå kuliga att läsa längre, och hittat några nya som är roliga... *fniss*

KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Irre Virre

Gott gotti gott gott, med en chokladbit, du vet väl att det är nyttigt med choklad!!!!



Jag tror stenhårt på det och det man tror på, är det väl, är det inte så????



Ha det så gott, Kramis Irene

2009-04-28 @ 20:27:02
Postat av: Helena

Choklad kan man inte leva utan.=)

Hoppas att vi ses på mässan på lördag.

Ha en skön valborg!

Kram

2009-04-29 @ 16:40:36
URL: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0