Älsklings-Emrik!

Då har jag äntligen fått ordning i min älsklings-Emrik!!!


 
Skönt att slippa bära allt pyssel fram o tillbaka till köksbordet, nu har jag allt i min lilla vagn som går att dra emellan gästrummet o köket. Tanken att ha ett skrivbord i gästrummet var god, men det funkar inte att sitta där, Ida river o sliter i allt, så det blir att jag släpar allt in till köksbordet.

Chatrine o jag lämnade våra män o barn ( nja Elin var ju med oss förståss) och hade en IKEA-kväll igår. Åh, så mycket jag hittade som jag ville ha! Och va läckra färger det var på mycket. Måste nog köpa glasen med turkost mönster fast vi har billioner med glas...



Det här blir ett kort inlägg, ska blogga runt lite nu, sen sooova! Är oförklarligt trött jämt nu igen, suck... Imorgon blir det en till resa till tippen med massor av skräp som jag inte fattar varför vi inte slängt tidigare??? He,he, bättre sent än aldrig förståss!

Ha de´!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Önskar dig och din fina familj en härlig lördagkväll

/Hella

2009-04-18 @ 17:19:12
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0