Min underbara dotter...

... är helt enkelt sååå underbar!
Vi var på bvc o surrade lite idag om våra sovrutiner osv... Sovrutinerna har vi VERKLIGEN fått kläm på nu, Ida har sovit hela nätterna i 1 vecka snart, det är så himla skönt!!!  Ida sjöng för Katrin, o surrade med henne som att de varit vänner hela livet,,, Snacka om att hon kan charma folk!!!

       
                                                                                  *ÄLSKAR*

 Efter bvc åkte vi hem till vår goa JennyPenny o fikade o surrade lite mer... Ida slocknade i min famn i soffan, o sov ung 1 timme. Sen åkte vi till Ica en sväng innan vi åkte hem o käkade lunch. Jag fattar inte att jag är så himla hungrig jämt nu för tiden... Jo, visst fattar jag varför, men det har kommit så hastigt... Hungrig o sugen jämt...

Imorgon ska vi åka till Birgittakyrkan på Liten o Stor. Få se vad det kan vara för nå trevligt!
Jag har ont i Huvet o bihålorna, hoppas att det är nåt tillfälligt som försvinner fort... Orkar inte med fler förkylningar nu!

Kolla in denna underbara gerbera, min absoluta favoritblomma!!!



Kram!

Kommentarer
Postat av: lotta

Åh, vad jag längtar efter er!!!

vi får köpa!!!!!!!!!

2008-09-11 @ 16:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0