Ida 1år!!!

Så har vår underbara lilla dotter fyllt 1 år!!! TACK alla för alla fina presenter, o all uppvaktning Ida haft!
Imorse när vi vaknade så sjöng vi lite innan Ida tittade på Teletubbies i sin sköna saccosäck. 



Sen hjälptes vi åt att göra klart tårtorna. Ida fick en egen tårta, en alldeles egen Ida-tårta!!!

Ida hjälper mamma att göra tårtor.       

Vi fick främmande av Lotta & Bon i morse, så kom mormor, sen min mormor & morfar. Vi fikade o Ida fick öppna sina paket. Gissa om hon gillade att få äta tårta alldeles själv? Hela hon var full i grädde, och även jag blev det när jag skulle ta hand om henne efteråt... Vilka fina saker hon fått!!! På eftermiddagen kom Mia förbi med Anton & Elias, o sist kom mormor & morfar för att äta middag och ta med sig Ida hem i natt. Vi ska på UL i morgonbitti, så det kändes lugnast för Ida att få sova där i natt.

Några bilder från kalaset:

        

Igår hade vi en riktig pysseldag ute i trädgården, pappa, Ida o jag. Vi klippte gräs o buskar, plockade bort skräp o fixade bort gamla blommor. Så nu är det så fint! Och självklart hade vi hjälp av vår lilla solstråle!

   

I lördags kom farmor & farfar Åke  o uppvaktade Ida. Hon fick många fina presenter från dem, gammelfarmor, och gammelmormor & gammelmorfar. Tack så mycket!!!

   

Hm, jag kan inte låta bli att fundera på vad det är för en liten filur som bor i min mage... Jag tror ändå att det är en lillebror, men som sagt, vi får se om de kan säga i morgon.
Vill avsluta detta inlägg med att säga att jag älskar min Thomas så otroligt mycket! Vi har en underbart härlig familj tillsammans, tack för det min kärlek!!! Det ska alltid vara vi!!!

KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Melinda

Smarriga tårtor :D

2008-09-29 @ 21:37:56
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0