I´m alive...

...it´s a beautiful day and i´m happy to say: I´m alive!!!     Tänkvärda ord....


Så har en ny vecka startat igen, tiden går så fort!!! Vi har hunnit med en hel del. Tog en härlig prommis i skogen med LyckligaLotta & BusigeBon häromdan tex, knäppte lite kort...

                           
Mammas prinsessa!!!              Underbara höst!!


På lördan gjorde vi inte så mycket, och det var ganska skönt! Jag slöade i soffan o Thomas fixade med det mesta här hemma. På söndaförmiddag styrde kosan till Ö-vik. Glenn & Frida döpte lille Max Olle Viktor. Det var ett jättefint dop, o Max var så glad o snäll hela tiden. Efteråt fick vi kanske VÄRLDENS godaste smörgåstårta! Kanske tur ändå att pappa hade eld i arslet o skulle åka hem på en gång, annars hade jag väl suttit där än o ätit... Jag försöker se fördelar med allt som händer... (Måste försöka smöra för Frida så jag kan få receptet av henne... ;-) )

          

Jag har börjat scrappa lite. Det är sååå himla kul alltså!!! Trodde inte att jag skulle ha tålamod att sitta o pyssla med sånt, men gud så avkopplande det är. Och vad fantasin sätter fart! Ni som inte har provat detta, GÖR DET!!! Synd att man inte är gjord av pengar, då skulle jag pyssla mera... Här kommer ett litet smakprov på vad jag gjort...

 Denna gjorde jag till mamma o pappa.

Ida har faktiskt sovit 2 hela nätter nu! Synd är bara att inte jag kan göra detsamma... Vette fasen hur jag ska vända på detta... Men huvudsaken är att sessan känner sig trygg o sover. Gud vad jag älskar denna unge!!! Fattar inte var all kärlek kommer ifrån? Ju mer kärlek jag öser över henne, ju mer fylls det på hela tiden. Det är en underbar känsla!!!

Nu när hösten är här så tänder jag ljus så fort jag hinner, och det är sååå mysigt att sitta i skenet av ljusena... Och det bästa är de ljus som doftar så underbart... Har blivit bjuden på en ny Partylite-visning, men vet inte om jag törs gå, jag KAN inte låta bli att handla jue... O pengar har man ju inga, så det blir svårt att få ihop...

Nu väntar tväääätten, boooooooring, men det måste ju göras... Sen ska jag gå upp o njuta av mina ljuuus...

Love & peace!!!


Kommentarer
Postat av: lotta

Blir så trött på endel folk bara..sånna som aldrig verkar bli vuxen.

Måste få skriva av mig lite sånt ibland.

Men va underbart att du fått sova, men hur?

Fint kort du har gjort!

Kram på dig du underbara!

2008-09-08 @ 20:15:23
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0