Åh...

...jag har fått sovit ut!!! Jag känner mig som en helt ny människa, tänk va lite sömn kan göra! Vi bestämde i fredags att Thomas skulle få sovmorgon igår, o jag i dag, o jag sov till 10.15. När hände det sist???? Hur som helst så var det så underbart skönt att få vakna av sig själv o känna sig riktigt utvilad! Tack älskling, jag uppskattar det verkligen!!!

Måste bara visa en härlig bild när Ida fick tag på youghurtskålen en morgon...

 Tihi, jag torkade youghurt ÖVERALLT!!! Men det var det värt, hon hade så kul!!!

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN MIN ÄLSKADE PRINSESSA!!!

Igår for vi upp till Härnösand o hälsade på farfar o farmor Eva. Det var så trevligt, vi fikade o surrade om våra olika bröllopsminnen, o gud va vi skrattade! Jag borde egentligen skriva ner alla minnen så att jag aldrig glömmer hur det gick till när vi gifte oss... Det var ju en hel del som inte blev som vi räknat med... Men gifta blev vi!!!
Efter gott fika så gick Ida på upptäcktsfärd o kollade läget, hon hittade en jättenalle som hon blev stormförtjust i!!! Hon pussade den om & om igen...

                

På kvällen hade vi lördagsmys o kollade på Sommarkrysset, men tyvärr så  vann vi inget på lotto den här helgen heller...

I dag tog Thomas med sig Ida när de skulle åka på Freddes fotbollsträning. Jag passade på att sticka ner i tvättstugan en sväng, sen tog jag en lååång, varm dusch, o rakade benen o filade fötterna, sånt där jag sällan hinner annars... Det känns lyxigt att hinna ängna lite tid åt sig själv ibland! Önskar bara att vi hade badkar... suck...
Det blev en sen lunch, o nu har far o son åkt på fotbollsmatch. Ida sover , och jag sitter här o fördriver tiden. Tänkte laga en god middag i kväll, Kyckling med curry & banan, MUMS!!!

Nä, nu bliré en snabbis med dammsugaren innan sessan vaknar, I löööv to dammsyga...

Pöss på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: lotta

Söt hon är lilldonnan.

Är hon lika tjurig nu med eller har det gått över?

Du har en utmärkelse att hämta i min blogg!

Kram!

2008-09-15 @ 09:03:01
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0