Snööö!

Tänk att så har det äntligen snöat!

Jag blev jättegad igår kväll när jag tittade ut och såg vita flingor falla... Var tvungen att fota lite...

 

Och det blev några foton i morse när jag gick med Ida till dagis oxå...

   

Igår fick jag äntligen fingrarna ur häcken och satten ut en annons på mina skoterkläder! Och gissa om jag blev paff när det ringde i morse, så stövlarna är redan sålda! Skönt med snabba affärer ibland...

Ida var med i Sundsvalls tidning i dag! Kollade på st.nu, men tyvärr så hittade jag inte bilden där... Knepigt att de inte har samma bilder i tidningen och på nätet... När jag hämtar henne på eftermiddan så ska vi åka hem o måla med vattenfärger. Det är första gången hon får prova det, så jag ser med spänning fram emot lite kladd, hi,hi... Jag loovar att jag ska fota, så ni får se hur det gick!

Kram!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0