Sinnenas konsert!

Idag har Ida & jag varit på "Sinnenas Konsert" i Bosvedjekyrkan. Det var precis lika trevligt som förra året! Vi började att sjunga lite, sen gick vi upp i kyrkan och fick gå runt på de olika stationerna. Ida älskade att titta på vattenröret med plastfiskarna i, såpbubblorna och att gunga i hängmattan! Och hon åt citron som bara den, fast hon tyckte det var jättesurt, thi,hi... Ballongerna på slutet var oxå en favorit, hon älskar ju ballonger! Sen fick vi korv o saft, smörgårtårta o kaffe, jättegott!!!

         

Sundsvalls tidning o Dagbladet var där o fotade, Ida visade gärna upp sig så vi får de om hon är med nåt i tidningen i morgon!

TACK underbara Ulrika o alla andra som arrangerar denna konsert, helt fantastiskt!!! Ni är guld värda!!!

Fast jag inte vill klaga, så blir det så ändå nu... Jag har ONT! ONT, ONT, ONT!!! Det blir värre i fogarna hela tiden, men jag får ingen mer hjälp här hemma för det.  Det spelar ingen roll hur eller vad jag säger eller försöker förklara så får jag ingen mer hjälp ändå... Jag blir så slut av detta tjatande, och av värken, så snart vet jag inte vad jag ska ta mig till! Jag känner mig förtvivlad och ledsen, jag är ju livrädd att det ska gå på tok med bäbisen!!!

Nu ska jag passa på att vila en stund innan Ida vaknar!

Bye!!!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Vi måste alla tänka på hur du känner det.....

Kanske måste man göra som Sickan......

Ser fram emot med glädje i hjärtat att få träffa er i lugn och ro!

Kramar!

2008-10-29 @ 16:40:41
Postat av: Anonym

Vi längtar oxå tills på lördag!

Vad var det Sickan gjorde? :-)

Kramar i massor!

2008-10-29 @ 17:32:59
Postat av: Lotta

Det var i juni förra gången, såg att du hade bloggat om det då...=)

Och latsoppen Ida låg i samma vilstol då med..=)

KRAM!!!!!

2008-10-29 @ 18:38:37
Postat av: Anonym

Latsopp var ett skämt...

Bon vägrade ligga i den där vilstolen..

Hoppas du mår bättre nu!

Kram!

2008-10-29 @ 21:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0