Pysselhelg!

Denna helg har vi pysslat på som bara den! Trots att vi alla varit snoriga o hängiga så har vi fått en hel del gjort, både ute o inne. Igår bytte Thomas till vinter- däck på båda bilarna, Fredde & Ruben var ute o spelade hockey, och Ida lekte i en lövhög medan jag försökte plocka i ordning lite på tomten...

   

Jag lyckades knäppa några höstbilder på tomten oxå, fast de blev väl sådär... Det är kul att fota i alla fall! Hösten är bra vacker ändå!

   

Grabbarna blev sugen på glass, och Ida ville ju inte bli utan, så tur var att det fanns en piggelin till henne, för kolla in grabbarnas tungor när de käkat upp sina spindelmannen-glassar... hi,hi...

 

Medan Ida sov middag, så passade jag på att göra i ordning en fotoram till dagis, alla barnen har ett foto på sig själva ovanför sin hylla, så här blev resultatet!



Det var en väldigt fartfylld kväll här i går, Ruben sov över här, och att ha två killar som vill höras o synas o bestämma allt är värre än att ha en som vill det kan jag lova!!! Puh... Men lite lördagsmys o en film löste problemet...

 

De somnade sen helt utmattade bägge två, vi hörde inte ljud från sovrummet. Det är bara Ida som varit ledsen ett par gånger i natt. Och lillan i magen är tydligen en riktig nattsuddare, så jag har inte sovit många timmar alls i natt...
Mormor & morfar var hit och hämtade barnen nyss. De skulle åka och titta på hundvalpar som bara är 2 veckor gamla, och undrade om barnen fick följa med. Så Thomas är i full gång med att borra upp hyllor i "lill-klädkammar´n" och jag ska passa på att vila en stund.

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0