Mammas älskade hjälpreda!!!

Så rullar dagarna på, o halva veckan har redan gått...
Det var en bra dag på dagis, vi började med att vara ute. Ida kollade in de andra barnen, provlåg i sanden, sjöng o dansade, o gungade. Det var väl lite besvärligt att röra sig i galonstället, men det gick bra ändå! Och fånig som man är så knäpper man ju en del kort dårå...

       

Vi stannade över lunchen, sen gick vi hem. Ida somnade i vagnen, och sov i 2 timmar! Under tiden kom Lars & Eva, Sebastian, Linda och Noel förbi. det var kul att få besök! Vi fikade o surrade lite. När de for hem så tog vi en prommis till City Gross o handlade lite.
Väl hemma igen så hjälpte Ida mig att göra middan, osten blev välhackad kan jag lova, hi,hi... Medan maten stod i ugnen så blåste vi såpbubblor, Gud vad hon tycker att det är roligt!!!

   

IDA HAR GÅTT IDAG!!!
Flera gånger gick hon några steg i köket, satte sig ner o tittade på mig, reste sig sen o gick några steg igen... Nu dröjer det nog inte länge förrens det är full rulle på henne, hi,hi...
 
Imorgon ska jag lämna Ida på dagis, och åka o hämta mamma. Vi ska luncha, sen hämta hem lilltrollet tillsammans. Mamsen ska vara här med Ida medan jag åker på ultraljudet.
Avslutar med några bilder Ida & jag knäppte när vi var ute på promenad häromdagen.!

   

Må så gott!!!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Meh, vilken fin blogg du fått! Nu måste du bara hjälpa mig, inga ursäkter godtas. Du kommer ju va barnledig en massa dagarframöver. Säger bara laptop och säng!...=)

Odlar du cannabis?...asg

Ska ni på ett till ultraljud? Why?

Kram på dig vacker!

2008-10-15 @ 21:07:44
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0