Trend???

En fråga som jag ställer mig själv, och er andra med nu, är om det går nån slags trend i att hota med att ta livet av sig bland ungdomar??? ( Och vissa vuxna oxå tyvärr...)  Jag läser några bloggar och där läser jag ofta hur de inte orkar leva, allt är så nattsvart och snart ska de dö... Men asså, sök hjälp om ni mår så dåligt!!! Jag har erfarenhet av självmord eftersom min syster valde att ta sitt liv, det kanske är därför jag reagerar så starkt på sånt här....  Sen finns det även dom som utnyttjar att de känner nån som tagit livet av sig, för att folk ska tycka synd om dem, och det stör mig nå fruktansvärt!!!  Jag önskar jag vågade säga det här direkt till de som detta gäller, men men det kanske är bättre att sluta läsa deras patetiska bloggar i stället...



Kommentarer
Postat av: emma

Tja!! Roligt att hitta din blogg=) Gör ett tass avtryck så du vet att ja svänger in här ibland och tjuvläser lite=) Kram kram

2008-11-10 @ 13:49:14
URL: http://www.nogg.se/emmasomfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0