Toarullar...

Det är synd om min man... Jag bråkar på honom varje dag; HAN FÅR INTE KASTA DE TOMMA TOARULLARNA!!!  Hi,hi...
Jag håller på att samla ihop tomma toarullar så att vi kan julpyssla med barnen nån kväll framöver och göra smällkarameller! Det är länge sen jag gjorde såna, men det ska nog gå bra!



Tänkte oxå försöka knåpa ihop ett pepparkakshus i år, jag hittade några bilder från julen -06 när vi gjorde ett försök, och kolla, visst har vi lyckats bra??? Thomas svor som bara den över sockret som bara stelnade hela tiden, men vi fick ihop det i alla fall! Och Fredde gjorde så fina pepparkakor jue!

   

Nä, nu ska jag lägga mig med o vila en stund, har varit vaken ett par timmar i natt igen... Fattar inte att Ida orkar med dagarna så bra som hon gör när hon inte sover hela nätterna?
Sen när jag hämtar henne på dagis så ska vi åka och köpa en prydnads-en. Jag tycker de är så fina att ha på bron!



Hörs mer sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0