Skäll...

Jag tror aldrig jag fått så mycket skäll i hela mitt liv som jag får av min lilla dotter nu för tiden... Hon håller på att få tänder, och har fått ett hiskeligt humör!!! Hon tål inte att jag säger nej till henne, då får jag höra världens ramsa, det kanske är tur att jag inte förstår vad hon säger, thi,hi... Fast det är ju bättre att hon skäller på mig än att hon ska behöva ha feber o så...

Lägger in några kort som jag gjort... Det första gjorde jag till farfar & farmor Ewa när vi skulle till dem på Halloween, och det andra gjorde jag till Ida´s kompis Bon när han fyllde 1 år. Det är så kul att pyssla!

 

Jag har en duktig hjälpreda i köket i alla fall! Ida fullkomligt älskar att diska o plaska i vattenhon... Så det får hon göra så ofta vi hinner!

 

Och idag när jag skulle torka limeskivor så skulle ju lillbusan givetvis vara med o smaka lite... Visst är hon för gooo!!!

   

Take care!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Bon är riktigt bra på att skälla, synd att det får motsatt eftekt..

Sån dära fin body med ekorren har Bon med osså en grön med nått annat djur..

Köpte när jag hade dedära rabbatkupngerna.

Söt hon är då lillsessan!

Kram!

2008-11-24 @ 21:20:23
Postat av: Malin

Hej! Fick din bloggadress av Lotta pekar uppåt. Vilka fina alster du gör=) Roligt att se fler scrappare här i sundsvall! Jag håller på att öppna en webshop med scrapbookingmaterial (vilken dag som helst nu...bara designen som ska fixas sen öppnar jag). Det är nästan halva priset jämfört med panduro så jag hoppas du vill shoppa där ;P du slipper ju frakten oxå om du hämtar ut paketet hos mig=)Har du hållt på länge?



Malin

2008-11-24 @ 21:43:34
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Malin

Glömde ju säga att Ida är så söt=) Och när jag scrollade neråt så ser jag Thomas på en bild! han umgicks med min storebror när dom var i tonåren ;P

2008-11-24 @ 21:45:17
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0