Ledsen...

 Vi fick bilden från dagis idag... Inga kort på bara Ida, utan en gruppbild. Jag ringde till fotografen med detsamma, men hon kunde inte hitta bilerna på Ida, så antagligen har de tyckt att de inte blev nå bra och därför inte framkallat dem... Men asså, är det inte upp till oss att avgöra? Ja,ja, det blev ju en gruppbild i allafall... Suck... Jag som hade sett fram emot att få korten på henne...

Jag hämtade Ida hos mamsen idag efter en lååång  välbehövlig sovmorgon. Hon hade varit lika snäll som vanligt, så det känns skönt. Adventträffen hos dem på söndag blev ju inställd, men mamma undrade om vi inte kunde komma ändå, de har ju hunnit handlat allt tills dess... Få se om vi tar en sväng på julskyltningen oxå, det beror på hur det känns i min smala, välsvarvade, tränade kropp, he,he...
Vi åkte o handlade mat på hemvägen, sen åt vi mellis innan hon somnade i vagnen. Jag har förberett för middan ikväll, Thomas jobbar sent och är inte hemma förrens halv 8 så det blir en tv-middag i soffan, det är mysigt ibland tycker jag.

 Kanske inte så här romantiskt, men middag som middag...

Annars så är väl det mesta som vanligt, dagarna rullar på... Tänk att det är mindre än 3 månader tills nästa lillfia ska födas. Blir mer o mer bekväm med tanken att jag faktiskt ska bli 2-barnsmamma, jag som inte skulla kunna bli gravid enligt de lärda... Jag tackar min lyckliga stjärna för att jag träffade Thomas, han har förändrat mitt liv totalt!!! Från att ha varit en lätt förvirrad, barnlös, rastlös singel till att bli en älskad fru och mamma, det är helt otroligt!!! Jag älskar dig i massor vännen!!!

Nu ska jag förtrolla mig in i bloggarnas värld, och få mig några goa skratt... Ha en riktigt trevlig helg!!!

Kram på er!






Kommentarer
Postat av: Lotta

Neee, va taskigt!

Men visst hade ni tagit på Barnens hus? Vi ska gå till Öppna Förskolan på tisdag och ta kort få se hur de ska få trollungen att sitta still..=)

2008-11-28 @ 18:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0