Grattis!!!

Idag har jag namnsdag, så GRATTIS till mig dårå!!! ;-)



Började morgonen med att bli VÄLDIGT förvånad över varför tv;n var på så sent på natten... I samma veva så ringer larmet på min mobil... Det är alltså morgon, fast jag tror att jag bara sovit en liten stund! Jag har alltså sovit som en klubbad oxe heeela natten! Fattar ni hur underbart skönt det var?

Fick ringa o klaga på Freddes skolskjuts i morse igen, jag blir så förbannad!!! Han ska ju inte behöva komma försent till skolan för att de missar att lägga in hans körning... Händer det igen så ringer jag kommunen, så får de ta hand om det i stället, banne mig!!! Jag lämnade Ida på dagis, skjutsade Thomas på jobbet, (han ska på afterwork med jobbet i kväll, så han ville inte ha bilen på stan...) hämtade mamsen, och så for vi o handlade. Var in på Barnens hus och köpte en lekhjälm till Ida, det är så isigt på gården på dagis... Pumpade däcken på hjulen till dagisvagnen, och hittade ett par moccasiner med lilla Anna på. Så nu behöver hon inte frysa om fötterna på mornarna i allafall...

Idag blev morsan ARG!!! Det är sällan jag sett henne så förbaskad, men idag rann det över för henne! Hon har nämligen en granne som har sina egna regler o tror att han bestämmer i huset där de bor, och det går inte morsan med på. Så idag fick hon nog!!!

 Så här söt var inte morsan när hon blev arg... ha,ha...

På eftermiddan hämtade vi Fredde på skolan, så åkte vi hem o hade en riktig mys dag/kväll barnen o jag. Vi käkade en god fiskmiddag,( vi passade på när inte papsen var hemma), sen körde vi en hockeymatch, och tänka sig att jag vann, fast jag trodde att jag skulle göra bort mig totalt... Freddes maskot kollade när vi spelade, så hon måste ha hejat på mig...

 

Fredde ligger o läser och Ida ligger fortfarande o tjoar i sängen; mamma, pappa, Hajjkå = hejdå, tutte... Själv ska jag gå upp o kolla på Oskyldigt dömd, en bra serie tycker jag!!!

KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Mickii

grattis i efterskott på namnsdagen :D



sv:

ne kanske inte men jag måste försöka klara stressen och inte låta problemen hemma förstöra i skolan :/

massa kramar <3

2008-11-20 @ 12:49:44
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Ewa

Har den äran på namnsdagen!

Kram

2008-11-20 @ 15:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0