Göra-ingenting-dag.

Idag har jag haft en göra-ingenting-dag! Och det har varit sååå skönt! Hade främmande av Chatrine & Mia på förmiddan. Vi fikade o kollade in PartyLite-katalogen och drömde oss bort till alla underbara dofter vi ska njuta av sen på min visning! Det har kommit många nya härliga dofter!!! Ska försöka att inte handla för mycket!!!

Jag hämtade Ida på dagis, vi for hem o mös på bara, innan det var dax att hämta Fredde på fritids. Sen bar det av hem igen, vi fixade i ordning Freddes klassmaskot, skrev i maskotens dagbok och letade reda på hans lekhjälm som han ska ha på skolan. Sen käkade vi middag, satte oss i soffan o kollade på Disney Channel tills papsen kom hem. Då passade jag på att smyga ner hit, hi,hi...

Få se om vi orkar åka på Stor & Liten i morgon, eller om vi tar en till göra-ingenting-dag... Är det fint väder så kanske vi tar oss en skön, stilla promenad i stället  lillrumpan o jag. Vi får se hur det blir med det.

Ha,ha, jag satt o läste en kompis blogg nyss... Hon är så jäkla frän, hon har önskat sig en DILDO i julklapp... He,he, fattar ni va tufft att svara när nån frågar vad man vill ha i julklapp; En dildo!!!  Vad svarar man själv... Presentkort på IKEA, en ny teflonkastrull kanske, men jag skulle fasen aldrig våga önska mig en dildo!!! Du är så FRÄN gumman, Pözz på´re!!!

Puh, nu tryter orken, och ögonlocken känns tunga... Ha en riktigt skön kväll allihopa, nu kryper jag ner o läser i min underbart sköna säng tills jag somnar!

KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: lotta

klockan går fel..=)

Säg till om ni vill ta en promenad eller nått i morgon!

2008-11-20 @ 22:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0