Go´morron, go´morron!!!

Så är det fredag igen! Kan tjata ihjäl mig om hur fort tiden går, men det är ju faktiskt väldigt skönt oxå... Helgen är fullbokad, imorgon ska vi åka och köpa skridskor till Fredde, och sen vidare till Tommy & Tina & barnen. Det var lääänge sen vi hälsade på dem... Och på söndag är det 1-års-kalas! Skönt att man har nåt planerat, jag blir lite stressad när helgen bara går och ingenting blir gjort. Egentligen gillar jag inte helger alls om jag ska vara ärlig!

Knäppte några härliga kort igår. Snacka om att barnen är underbara tillsammans!!!

 * Syskonkärlek *

Ida försökte att sätta sig i sin dockvagn, men det gick inte så bra, så hon blev ganska sur... hi,hi...

   Oj, vad rosa det blev...

Få se om jag ändå tittar på IDOL i kväll, fast jag inte har nån vidare lust... Blir ju ändå kul att se vad som händer i kväll... Nä, nu är det dax att gå upp o fixa lite lunch innan tösabiten vaknar!!! Som vanligt så sover hon sin skönhetssömn varmt nerbäddad i en gosig fleecepåse i sin vagn ute på bron! Skulle oxå vilja sova så, gu va skönt!

LOVE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0