Adventspyntning...

I dag/kväll är det adeventspyntning för hela slanten!!! Vi gjorde en repa till Birsta för att komplettera med några advensstakar som fattas... Jag passade på att köpa julklapp till Thomas oxå. Han fick vara med själv och välja vilken garagedomkraft  han ville ha, så att det blir rätt, men han lovade att glömma bort vad det är i hans paket tills på julafton, hi,hi... När vi kom hem så snurrade vi in vår jul-en med en ljusslinga, o kolla vad fint det blev!!! Bilden blev jättesuddig, och Ida var totalt ointresserad av att vara med på bild, men man ser ju vad bilden föreställer i allafall...



Ida har en period när hon ska sitta i allt hon hittar... Dockvagnen, pottan ,gåvagnen, ja allt hon kan krypa in i, kryper hon in i. Man får sig många goa skratt när man hittar henne såhär...

 

Min älskade prins har åkt och tränat mitt i vårt julstök. Därför tog jag mig tid o satte mig här en stund. Ida ligger i sängen och ropar på Maja Det är en flicka som går på hennes dagis som hon är väldigt förtjust i fick vi veta. Hm, jag får gå o ta upp henne om hon inte somnar snart, annars blir det så sent för henne att sova...

Äntligen blev det en rättvis utröstning i IDOL igår!!! Jag har länge väntat på att Johan ska åka ut, för sjunga kan då inte, fast det tydligen finns de som tycker det... Att man får en massa fans för att man är söt är en sak, men som sagt, nån idol är han inte och nu hoppas jag bara att Kevin vinner finalen!!!


Ha en trevlig lördagkväll, själv ska jag gå upp o koka pasta till våran skinksallad nu!

KRAM!!!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Har glömt att titta på idol, jasså han åkte ut redan nu.

Då kan de ju lotta om vem som ska vinna.;-)

Illamåeendet går i vågor, så jobbit..

Kram!

2008-11-29 @ 18:53:51
Postat av: Ewa

Hej!

Jag är en av dem som läser varje dag och tittar in, fstän jag inte säger något. Kanske obetänksamt MEN.... Tänker på er varje dag, och följer med er,det gör jag!

Stor kram från Ewa

2008-11-29 @ 21:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0