vad tiden går fort...

... på lördag blir Ida 1/2 år!!! Fattar ni, det har gått 6 månader sen denna underbara lilla unge kom till oss! Jag är fortfarande lika förundrard över hur man kan känna så mycket kärlek till sitt lilla barn, var kommer all kärlek i från? O ju mer jag älskar henne, ju mer kärlek dyker upp hela tiden... HÄFTIGT!!! Och påska är det oxå... Jag orkar egentligen inte fira nå påsk, men vi gör det ändå, för barnens skull, har ni hört den förut?

Vi har precis kommit hem från Mia, vi har varit där o fikat o pratat lite mammaprat, sånt där som pappor inte är så intresserad av att höra. Skönt att man har sina vänner-mammor att bubbla med ;-)

Igår kväll skulle vi tapetsera klart köket, min älskade man o jag... Han HAR humör, fast jag inte trott det! J-lar i min lilla låda vad arg han blev när det inte gick som han ville med tapeterna, ha,ha... Jag visste inte om jag skulle skratta eller gå ut ur rummet när grejorna flög i köket... Men tapetserat blev det, o nu håller gubbarna på att göra det sista i köket, hoppas jag!!! De sa att vi skulle kunna flytta ner köksbordet från Ida´s rumm i kväll, så jag hoppas verkligen det!

Jag fick ett sms av min mor när vi var borta. Hon hade varit hit med en påskpresent stod det. Jag skyndade mig in o paketet, nyfiken på vad jag kunde ha fått... Det var en docka! Presenten var ju till Ida, och inte till mig! Jag som älskar presenter jue... Jag måste fatta att jag är över nu, det är Ida som gäller för mormor... :-) !

Jag har gjort lösnaglar själv för första gången! Va kul det var! O det blev riktigt bra faktiskt, visst är det lite snett, o vint men vaddå, det var ju som sagt första gången jag gjorde det själv...

Jag är sååå sugen på rödvin! Jag vet att jag blir jättedålig av det, men tänk så gott att smutta på ett glas till maten... Måste nog göra det i helgen så blir det lite roligre att "fira" påsk...

Hare gött så länge, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0