Ett jävla skitinlägg!!!

Vad har hänt???  Min lilla dotter är som förbytt! Hon skriker o gapar, sparkas o är totalt omöjlg stundvis... Och där emellan är hon världens goaste, hon kramas o pussas o gosas... Kanske känner hon av min sinnesstämning... För jag mår SKIT!!! Jag försöker in i det längsta att orka så mycket som bara går, men jag har så jävla ont så jag står inte ut snart!!! Varje steg jag tar så smärtar det, när jag vänder mig i sängen på nätterna så smärtar det, när jag reser mig upp från en stol, eller ska sätta mig ner så smärtar det... Orkar ni inte läsa om mitt gnäll så kan ni sluta läsa nu, för jag måste få gnälla, jag vet inte var jag ska göra av min frustation annars...

Just nu känns det som att jag skulle vilja bo i en liten lägenhet så jag slapp alla jäkla måsten i ett alldeles för stort hus som ingen är intresserad av att sköta om!  Jag är så inihelvete less på allt tjat, på alla konflikter vi har om skottning, gräsklippning, snörasskydd som aldrig blir uppsatt, barngrindar som aldrig kommer upp, pelletssäckar, städning, var ska jag sluta??? Jag är en klen och usel människa som inte orkar bättre än såhär, önskar jag vore en jävla POWER-morsa som bara fixade allt som måsta göras, men jag gör inte det tyvärr!!!

Avslutar detta skitinlägg med en go´bild på Ida när hon mumsar youghurt, (hon är ju så härlig) och ett nyårskort jag pysslade ihop förut idag när Ida sov, skönt att bry huvudet med nåt annat för en liten stund...

 * Mammas prinsessa *

 * Nyårskort *

KRAM!
 


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Kjellin

Hej Anneli!

Vill bara säga att du gör det bra. Du vill vara en Supermorsa, men det är ju det du är! Ibland måste man bara få spy ur sig så det gör du rätt i att göra. Stor kram från Ann-Sofie med Klara

2008-12-29 @ 09:46:32
Postat av: Elin

hej! tack för att du ville berätta om hur det gick med Idas inskolning, jag känner mig lite lugnare..! men har inte varit direkt nervös heller :-)

Vill åxå säga som hon ovan att du gör ett kanonjobb! strunta i städningen en dag! du hinner med det med! men jag förstår, och man får slänga ur sig när man är less! hoppas allt känns bättre i morgon!

kram!

2008-12-29 @ 14:32:45
URL: http://novasplace.blogg.se/
Postat av: Elin

oj, läste att inlägget var skrivet igår, men hoppas du mår bättre! har du inte fått nån akkupunktur mot foglossningen?

2008-12-29 @ 14:34:17
URL: http://novasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0