Snott från Lotta!

2008

sammanfattning år 2008:

1. Gjorde du något du aldrig gjort förut?
     Ja, det kan man säga...

2. Höll du några nyårslöften?
   Nej, det gör jag aldrig

3. Blev någon/några av dinna vänner föräldrar i år?
     Japp!

4. Dog någon som stod dig nära?
    näe

5. Vilka länder besökte du i år?
    Drömmarnas land...

6. Är de något du saknar 2008 som du vill ha 2009?
    Pengar o  positiv energi 
 
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
   
När jag fick ett plus på gravtestet!

8. Vad är din största framgång 2008?
    
Att jag är mamma

9. Största misstaget?
   
Hm... vet inte...

10. Har du vare sjuk eller skadat dig?
     
Förkyld och skurit mig i fingrarna

11. Bästa köpet?
      Alla scrapsaker!!!
     
12. Vad spenderar du mest pengar på?
      
Mat och min dotter.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
      
Ja, jag fick lära känna en underbar människa som funnits i mitt liv ett tag utan att jag varit medveten om det... :-)

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2008?
     
Angels on the moon, I kissed a girl, tatto
      
15. Var du gladare elle lessnare i år mot för tidigare år?
      
Lessnare, men det ska bli bättre!!! :-)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
     
Hälsat på vänner

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
       Gnällt om hur ont jag har i fogarna o hur less jag är...

18. Hur tillbringar du nyår?
     
Hos svärmor på Alnö

19. Blev du kär i år?
      Japp!  
Blir kär i Thomas varje dag!

20. Favorit programm på tv?
     
Desperate Housewifes

21. Bästa boken du läste?
     
Jenny S

22. Största musikaliska upptäckten?
       Jordin Sparks
      
23. Något du önskade dig och fick?
     
Att Ida skulle få bli storasyster

24. Något du önskade dig och inte fick?
       
En miljon på banken, och en silvergrå Toyota Avensis

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
      
Hade gäster, fikade o mös!

26. Finns de något som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
     
Om jag hade sluppit alla downs...
     
27. Hur skulle du beskriva din stil 2008?
      He,he, ingen stil allls, tråkiga mammakläder...

28. Vad fick dig att må bra?
      
Min familj, små men underbara överraskningar...

29. vem saknade du?
       
min syster!!!

30. De bästa nya människorna du träffade 2008?
      EWA!!! Alla goa mammor och deras små telingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0