Stockholmsbesök!

Åh, vilken rolig dag det varit idag trots förkylning och snor som bara rinner... Jag har nämligen haft besök av min vän Åsa & hennes son Harry! Vi kom på att det var 13 år sedan vi träffades sist, men när vi satt o surrade så kändes det som att det var förra veckan! Ida & Harry fann varandra direkt, de kramades o tjusades, o låg på saccosäcken o kollade på tv tillsammans... Sååå söta!!! Men när jag tog fram kameran, då stack de åt varsina håll de små filurerna!

 

Våran planerade "lilla julafton" som vi skulle ha i morgonkväll här, har blivit inställd! Vi är för många som är sjuka, så vi får ta det framöver. Få se om vi är friska i helgen så vi kan åka upp till svärfar o uppvakta honom när han fyller år i allafall...

Nu borde alla ha fått sina julkort, så jag lägger ut några bilder så ni får se vad jag pysslat med de sista veckorna. Det är nästan hemskt, jag skulle kunna hålla på hur mycket som helst! Har även lärt mig att göra små söta presentpåsar och gulliga askar. Fick en beställning på 2 presentpåsar idag, kändes konstigt att nån vill ha nåt som jag gjort!

           

Som sagt, jag har mycket kvar att lära än...

Igår var jag hos min kompis Jenny och lånade hennes badkar. Jag hade med några värmeljus som jag tände på badkarskanten, oxå lånade jag några tidningar som jag läste. Gud så skönt det var att krypa ner i ett riktigt hett bad! Tänkte att jag kanske skulle kunna svettas ut förkylningen, men icke... Vi käkade middag tillsammans o surrade på om allt som hänt sen sist vi träffades... Fasen att man inte kommer sig för att göra sånt här oftare, det är ju så mysigt! När jag kom hem så hade Thomas o Fredde börjat klä julgranen. Vad fint det var! Det är nåt speciellt med all mysig belysning när det närmar sig jul ändå! Så här ser vår julgran ut i år...



Ska upp o pössas på min snoriga man nu, ha en skön kväll!

Kram!



Kommentarer
Postat av: Malin

Men duuuu! Så snygga kort och askar!! Nybörjare My ass!!! HAHA! Du är ju helt fantastisk!! Jag tänkte dra ihop en pysselträff i januari och den måste du vara med på! =D



Kram!

2008-12-18 @ 21:54:26
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja bebisen ska ju komma ut oxå =D Men den får nog vänta lite tills vi åtminstonde ha hunnit haft en träff hihi=)

Idag har jag fått in massa nya söta ROSA papper =D Så nu uppdaterar jag butiken för fulla muggar!

2008-12-19 @ 10:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0