Som ett brev på posten...

...så har jag börjat få kramp i benen på nätterna, härliga hemorojjder o halsbränna så det står härliga till... Nu fattas det bara åderbråck o strimmor på magen, så har jag fått provat på allt det härliga med att vara gravid... suck... Känns som jag bara gnäller jämt, men fasen, jag är riktigt less på det här nu!!!

Idag har vi haft en riktigt skön hemmadag, Ida o jag. Vi skulle åka till JennyPenny och hälsa på på förmiddan, men det blev inte av så vi har bakat lussebullar o läst böcker mest hela dan! Hon vill höra samma bok om och om igen. Jag står ut med att läsa dem 3-4 gånger, sen måste jag byta bok, jag blir knäpp av att höra mig själv mala på, ha,ha...

 Det var godare att äta degen än att göra lussebullar av den...

Thomas var hem en snabbis efter jobbet och bar in pelletssäckarna och fikade innan han drog vidare till Ullånger. De ska spela där i kväll på nån företagsfest. Det känns som att vi träffas mindre o mindre nu för tiden... :´(
Thihi, jag måste berätta en rolig grejj... Jag gjorde lösnaglar för några dagar sen... Kom då och tänka på när Foppa hällde nagellim i örat i stället för propplösare, ha,ha... Undrar vad de sa på akuten när han dök upp där... O undra om han ser lika dåligt som han hör, he,he...

Sitter o kollar på IDOL... Jag tror att Kevin tar hem det här, han är överlägsen den killen! Vilken utstrålning han har, och vilken glädje han förmedlar!!! Har myst till med lite doftljus ( ovanligt va? ) julmust och en nybakad lössebölle!!! Bara Thomas som saknas...
Tur att jag får en ny laddning ljus på söndag, för snart är mina sluuut...

 * Mys...*

 I morgon blir det inget inlägg, för då ligger jag i en skön hotellsäng och njuter av att bara finnas till!!! Hinner vi så tänkte jag gå ner o basta en sväng, det var så länge sen! Skulle kunna skippa att gå på kvällen, kan tänka mig att ligga o grisa i sängen hela kvällen efter vi varit ute och käkat... Men det kan ju vara kul att komma ut o träffa lite människor oxå!

Kram!





Kommentarer
Postat av: Malin

Du måste lägga upp lite pysselgrejer!! Jag är så nyfiken vad du gör för fint!

Tråkigt med en massa elände...Men det blir ju nåt alldeles fantastiskt av alltsammans så man kan stå ut =D

Haha jag har inte hört att Foppa hällde lim i örat!! Visst var det Lillbabs som hällde superlim i ögat istället för ögonskölj? ;P



Ha en härlig tredje advent!

Kram!

2008-12-14 @ 18:34:52
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0