Snööö...

Åhhh, jag blir som ett lyckligt barn när det snöar ute... Jag skulle kunna slänga mig ut i snön och göra snöänglar!!!

 * Underbara vinter *

I morse när vi skjutsat Ida på dagis så for vi o handlade tillsammans. Gjorde klar all handling till Freddes kalas på lördag, skönt att jag fick bärhjälp av min älskling, jag har rejält ont i både fogar o kropp efter vurpan igår... Ska snart gå över till grannarna med några lussebullar  och mjölet som jag lånade av dem. Sen hämtar jag barnen, och ikväll blir det en lugn myskväll, papsen jobbar sent i kväll. I morgon ska barnen sova hos sin farmor & mormor, jag tänkte få baka i lugn o ro. Ida är jättegnällig nu, det kommer tänder på löpande band, så jag förstår henne... Thomas ska repa imorgon, så det blir skönt att få vara ensam, som jag oftast tycker, he,he...

Skönt att halva veckan har gått redan... Tänk att det snart är nytt år oxå, helt otroligt! Det ska bli så trevligt att få träffa Henrik & Lotta på nyår, det var ett bra tag sen sist... Undra om man ska försöka ge nåt bra nyårslöfte i år? Eller finns det nå bra nyårslöften förresten? Hm, få om jag hittar på nåt...

Kram!!!





Kommentarer
Postat av: Malin

hej hej!

Jo det är bara bra med oss hoppas allt är lika bra med er :P

Självklart kan man det! Grundpris är 600kr och är man mer än 6 personer kostar det 100kr/person.

Då ingår Ångbastu, Bubbelpool, Pingisrum, Tv-rum, litet kök, (ej någon spis eller ugn), vi har porslin, glas, bestick m.m. Och det är för ungefär 3-4 timmar dessa priser gäller.

Om det är ni två eller du som tänkt hyra så tänkte jag bara säga att man inte ska bubbla i bubbelpool när man är gravid eftersom det kan vara värkstimulerande, men det vet du säkert redan men jag säger det ändå!! :)

Ha det bra!! Kram / Malin

2008-12-03 @ 14:51:18
URL: http://malinheldeby.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vet att vi är upptagna mån, tor och fre nästa vecka. Det var nått mer som jag inte kommer på just nu.

Är det bra med er?

2008-12-04 @ 20:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0