Så var det dags ...

för en Bricanyl igen... Jag har tagit det så lugnt jag bara kan, men min kropp stressar tydligen upp sig ändå! Kände att det satte igång när jag stod o hängde tvätten, sen blev det bara värre o värre fast jag vilade på soffan... Är så innerligt trött på detta nu, så om ni bara visste!!! Är det meningen att jag ska ligga på en soffa bara för att jag är gravid??? Det känns så skönt att vi är överrens om att det är sista gången i allafall, No more kiddz för oss sen!!! Ska anväda alla preventivmedel som finns, jag lovar!!!

Jag är inne i en väldigt känslig period nu... Tar åt mig av allting, av vad folk säger o gör. Jag  känner skuld till saker  fast det är andra människor som beter sig konstigt... Tolkar mycket som att det är jag som är kocko... Kanske jag är det förresten, vad vet jag... Men jag försöker tänka positivt ändå, vet ju att det är av graviditeten jag blir såhär. Orkar inte med negativa och kritiska människor nu heller, men,men man blir väl starkare snart... :-)
Nåväl, ska inte klaga nå mer nu!

Fredde o jag har ringt o röstat på Alice i kväll! Han gillar henne bäst, så hon fick vår röst inför finalen nästa vecka. Själv tror jag på Kevin, han är en riktig show-artist!

Tänk att Fredde fyller 7 år i morgon! Vad tiden går fort!!! Jag kommer aldrig att glömma första gången jag träffade honom! Thomas o jag var o hämtade honom på dagis, Han klev in i baksätet o sa: -Tjena, gillar du bananer i pyamas? -Ja, svarade jag. -Bra, då ska jag läsa den boken för dig! Också läste han boken för mig... Jag höll på att tappa hakan! Han var 3 år när detta hände, Helt otroligt!

Hm, den här veckan har jag inte träffat Thomas många stunder... Det har varit än det ena, än det andra för honom, o ikväll är han på Kick off med jobbet. Önskar han vore hemma så jag kunde gosa ner mig i hans famn, men jag får vänta med det tills i morgon...

Få se om jag hinner leta fram Ida´s pulka i helgen, så ska hon få åka... En dag när jag hämtade henne på dagis så skrattade hon så gott åt barnen som åkte pulka i backen! Hon måste ju få åka hon med, Hi,hi...

KRAM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0