Pulkåkning!

Ja, då har man varit på mvc... Bäbisen mår bra, hon ligger neråt med huvudet nu, så hon verkar redo att möta världen och sina längtande föräldrar! Jag hade lite för hög puls ( som vanligt ) och lite lågt blodvärde, men annars var det ok! Jag har bara gått upp 5 kg, och det känns såå skönt! Med Ida hade jag gått upp 9,5 kg i samma vecka...

Chatrine kom förbi o surrade en stund, det är alltid lika trevligt att surra bort lite tid över en kopp kaffe! Hämtade hem lillrumpan, så gav vi oss ut i förrådet o letade reda på hennes pulka! ÅH, vad hon tyckte att det var roligt att åka!!! Det såg så roligt ut när hon försökte fånga snöflingor i munnen, medans jag drog henne fram o tillbaka på vår gata... Hon blev jättearg när vi skulle gå in, hon ville ju åka mera! Men nu kan vi ju åka varje dag, när vi vet var den finns!!! ;-)

 * Pulk-prinsessan mammas!!! *

Har gjort klart de sista julkorten nu, så i morgon postas de äntligen! Önskar bara att jag haft allt pysselmaterial hemma från början. När jag tittar på de första korten jag gjorde så är jag inte alls nöjd, när jag jämför med hur de sista blev... Men, men...  Provade att göra mammas recept på kyckling i lergryta till middag idag. Det blev väl ok, men det smakade inte alls lika gott som när hon gör det! Hur kan det vara möjligt när man använder samma recept? Hm...

Ikväll kom vårans goa elktriker Kent och gjorde färdigt med eluttaget i hallen! Så nu kan vi äntligen få upp spegeln o en hylla där, så det blir klart nån gång!!! :-) Nu ska jag krypa ner och börja läsa en bra bok som jag lånat av svärmor! Länge sen jag läste nu, det kan va skönt att ha nåt att läsa  på nätterna när jag inte kan sova!

Gonatt!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tog de inte och kollade blodtrycket på dig? De gör de alltid på mig.

Nu var det faktist bra 122/83.

Hade väldigt högt blodtryck på slutet med Bon.

ha det fint!

2008-12-11 @ 22:06:43
Postat av: Margona

Nej men jag kan förklara om det med dagis när vi ses nästa gång:p

2008-12-11 @ 23:05:53
URL: http://MargonaRensbo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0