Överraskad!!!

Igår blev jag rejält överraskad! Thomas & Fredde var ju på Jazzklubben en sväng på kvällen. Ida o jag satt och läste en bok (samma bok 10 gånger ung...) när telefonen ringde. Det var Ewa som ringde, och jag blev hur glad som helst! Som bäst när vi sitter o surrar så kommer mina prinsar  hem, o Fredde ber mig knacka på en hand. Först vänster, sen höger, sen bägge... Så får jag en jättefin röd ros!!! -För att du är så himla snäll Annelie, säger han... Gogubben! Jag trodde jag skulle börja gråta!!! Jag satt med ett leende på läpparna resten av kvällen kan jag lova!!!



Jag fick hjärtat i halsgropen ett par gånger i går oxå... Ida har börjat klättra upp i fåtöljen, o ska stå i den! Helst med ena benet utanför så att det ser ut som om hon håller på att ramla ur hela tiden... Men så är väl livet som mamma, man ska väl vara på helspänn dygnet runt, hi,hi...

Jag har helt tappat sugen på att scrappa för tillfället... Det är så trist för det är sååå roligt, men jag har absolut ingen inspiration. Skulle så gärna vilja lära mig att stämpla, men det händer ju inte av sig själv precis... Däremot ska jag pyssla ihop julkorten nån dag. Fotona kom häromdan och de är så fina!!! Har ett kort jag skulle vilja visa, men det får vänta tills efter jul, thi,hi...

Vi har full planering inför Fredde´s 7-årskalas! Vi ska handla o baka tllsammans, o göra festliga tårtor! Vi har kommit på en cool tårta som han vill ha, så jag hoppas verkligen att jag lyckas med den... I morgon ska vi ut o handla ballonger o severetter o glass o grejjer, så blir det bakning på fredag! Jag hade tänkt baka tekakor o lussebullar nån dag oxå, få se om lusten faller på i morgon kanske?



Igår när jag la mig trodde jag magen skulle spricka! Lillan tröck sig allt hon kunde mot vänstra sidan, så hela magen såg sne ut, som en skidbacke! Ida var oxå väldigt rörlig en period, hon hade till och med gjort en knut på navelsträngen hon... Längtar tills jag får träffa detta lilla underverk!!!

Nu ringde Jenny & Trisse o ville komma förbi, så jag ska gå upp o klä på mig o koka kaffe, det är nåt jag ständigt är sugen på nu för tiden!!!

CIAO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0