Nobellunch!

Dagen till ära så är det Nobellunch på dagis idag! De som ville fick klä sig fina, och OJ, så många finklädda barn vi mötte när vi öppnade dörren på dagis i morse! Undrar om kungen och drottningen kommer oxå, thi,hi... Ida var så fin i sin klänning, ångrade att jag inte knäppte kort på henne innan vi for! Men kanske, kanske, har hon samma kläder på sig när jag hämtar hem henne, det har faktiskt börjat hända allt oftare nu...




Ikväll kommer mamma hit och ska vara barnvakt. Det var meningen att vi skulle gå och äta julbord i kväll, Thomas & jag, men det blev inget, så vi ska gå på bio i stället. Hoppas vi hittar nån riktigt bra film! Det känns riktigt lyxigt att få 2 kvällar med honom denna vecka, för på lördag åker vi ju och ska bo på hotell! Najjs!!!

Lägger ut en bild på en bok som jag provat att scrappa på. Tänk att det kunde vara så roligt att scrappa, och vilka grejer man kan göra! Det är skönt att sitta och pyssla, det är lättare att låta bli dammsugaren då. 



Take care, sköt om er, ha det bra, deppa inte som jag!!!

Kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0