Mitt lilla barn!

Måste bara slänga in ett snabbt inlägg... I kväll när vi ätit middag så satt vi o målade lite, Ida & jag. Det är så mysigt att pyssla tillsammans! Jag frågade om hon ville bada, hi,hi, och jag vet inte hur fort hon skulle ur stolen. Hon fullkomligt älskar att sitta o plaska i sin lilla badbalja... Önskar verkligen att vi hade badkar, både för hennes och för min skull, men,men... Efter badet satt vi och läste en bok när hon plötsligt säger: -Mamma, oova...  -Vill du sova, frågade jag.  -Mm... - Ska vi göra välling till dig så får du gå och sova då, frågade jag. -Mm...
Så vi gjorde det, hon kröp upp för trappen, la sig i sängen och somnade utan ett pip när vällingen var slut!
Det är första gången mitt lilla barn säger till själv att hon vill sova! Det är stort för mig må ni tro!!!



Kram!

Kommentarer
Postat av: soeticz

sv: tack gumman, det hoppas jag med!

hoppas allt är bra med dig och magen :)

kramar!

2008-12-09 @ 20:01:26
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Margona

Hehe, Kan tänka mig att det va väldigt stort:) Roligt, när dom kan tala om själva vad dom vill. OTROLIGT:)

2008-12-09 @ 23:54:40
URL: http://MargonaRensbo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0