Julkänsla!

Fastän det lika som alla år känns jättejobbig för mig just denna tid på året så känner jag faktiskt glädje inför julen! Det har inte hänt på många år! Jag har mycket funderingar runt min syster, och fast jag vet att jag aldrig kommer att få några svar från henne så ligger jag vaken natt efter natt och funderar... I natt somnade jag inte förrens efter kl. 04, och kl. 7 ringde väckarklockan, då var det bara att kliva upp!



Jag åkte och klippte mig när jag lämnat lilla fröken på dagis. Hon gillar verkligen att gå dit! Idag vinkade hon faktiskt till mig, annars brukar hon mest bara gå in till de andra barnen och nonscha mig totalt... Hem och tog en snabb kopp kaffe, såg att äntligen har julgirlangen på bron kommit på plats! Det blev så fint älskling, TACK!!! Sen bar det av till BYGG MAX för att köpa pellets. Var in en snabbis på babyproffsen o kollade på ett nytt babyskydd, vilka  fina det finns! Få se vilket det blir, ekonomin styr ju en del oxå...

Sms;ade Malin och frågade o jag får komma och stämpla hos henne i morgon. Och det gick bra, hon är så gullig! :-) Hm, hon kanske blir less på mig, jag ringer o sms;ar om än det ena, än det andra, stackarn...

I kväll är det säsongsavslutning på Desperate Housewifes, snyft!!!  :´ (
Jag gillar verkligen den serien... Men iofs så får jag ju mer tid att scrappa då!

Back to business!

Sii joo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0