Hår tofs!

Tjoho, min lilla tös har äntligen fått så mycket hår så jag kan sätta upp en tofs på henne!!! Skyndade mig att knäppa lite kort innan hon skulle dra ur den, men den fick sitta kvar ända tills vi kom till gammelmoster! Men där rök den all världens väg!

   * Mammas sötnos *

Vi var en snabbis o uppvaktade gammelmoster som fyller år idag. Men jag var så trött och har så jäkla ont i fogarna så vi for hem. Känns inge bra att sitta och försöka vara social när man inte mår bra! Egentligen så ska jag inte klaga, jag får skylla mig själv som bar in pelletspåsar till källaren i morse, men va fasiken ska jag göra??? De bär ju inte in sig själv, och Thomas, ja, han är ju sjuk, och måste ju tänka på att han både ska orka rigga och spela på Aveny ikväll! Det känns som ett stort skämt allting ibland, jag blir så lessen!!! Önskar ibland att jag kunde banka in lite jävlar annamma i honom, men man får väl bara gilla läget som det är...

Kom på att man kan pimpa både senapsburkar och tråkiga kakburkar o kolla va kul det blev! Lite roligare än att ge bort dem orginal tycker jag i allafall!

 

I kväll blir det att kolla på finalen av Dansbandskampen, sen i säng... Ida vaknade 5.20 i morse, så jag känner mig ganska mosig nu...
Ha en skön kväll allihopa!

Fånga dagen, i morgon kan det vara försent!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0