GRATTIS!!!

Idag har vi uppvaktat min käre svärfar, som fyller år i morgon, och min kära mamma som fyller år idag!

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!

Och GRATTIS till min älskade man som har namnsdag idag! Puss på´re älskling!

Innan vi gjorde det hann vi med ett besök på förlossningen, har haft som mensvärk sen igår, men kurvan  och urinprovet såg bra ut, och mina smärtor beror på fogarna! Och ja, jag har haft ondare i dem ett tag, men inte trodde jag att molande värk i magen hade nåt sammanband med fogarna... Kände mig lite dum när vi for däeifrån, men bättre att kolla en gång för mycket, än en gång för lite!

Skriver mer i morgon, är alldeles för trött nu!

Kram!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bara att komma, vi är hemma mest hela tiden.

Jag tycker det är lite läskigt att kolla på ultraljud.

Är det bra med er?

Kram!

2008-12-22 @ 20:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0